vineri, 23 ianuarie 2009

Mărul

Petre Stoica

Azi noapte am visat că mănânc un măr. La prima muşcătură mi-am amintit că am văzut la viaţa mea cea mai frumoasă femeie din lume. Asta se petrecea pe când eram elev la liceu, în cursul inferior. Era o blondă, o blondă superbă, elegantă ce apărea în fiecare seară, la braţ, pe Corso, cu marele, foarte marele fotbalist Andrei Rădulescu. Noi, care nu aveam voie să mergem pe Corso, ne uitam după ea cu jind. Eram într-un extaz, cum să spun, greu de descris. Într-o zi, dintr-o ceată de copii, unul mai mare şi şmecher, zice : mă, lăsaţi-o, mă, şi asta se cacă. În momentul ăla, dom’ne, s-a înmuiat totul. Anii au trecut şi, muşcând a doua sau a treia oară din măr, intră soţia mea pe uşă, eu eram în pat... Şi ea semăna într-un fel cu asta, da’ nu era cea mai frumoasă femeie din lume. Şi îi spun, dom’ne, „te rog să mi-o procuri, să mi-o trimiţi în pat, aici, că eu sunt om bolnav”. Zice „bine” ... ea nu era geloasă şi în 5 minute mi-o trimite în pat! Ce să spun, eram fericit, de parcă l-aş fi văzut pe Adrian Năstase în faţa instanţei de judecată.
Şi am început să o mângâi... Era tare blândă... se lăsa mângâiată, tot, tot, tot, tot ce vrei în lumea asta. Şi când să ajung şi eu la momentul acela unic unde ajung şi păsările o dată pe an, deschide din nou uşa şi spune nevastă-mea „dom’ne, până aici, nu vezi că suntem în recesiune?”
Zic „ce are recesiunea cu treaba asta?” „Nu înţelegi?” „Nu!” „Atunci citeşte un blog de Tolcea.” „Nici asta nu înţeleg.” „Nu înţelegi, înseamnă că trebuie să te trezeşti, să mănânci cu adevărat un măr.”
M-am trezit, am luat haina pe mine, am ieşit din birou şi în poartă am văzut un măgar. Asta e tot.

Un comentariu:

  1. Foarte fain. Mărul acesta mi-a plăcut cel mai mult. Are o poveste interesantă. Palpitantă. Plină de gust şi de umor. :)
    Şi mai important este faptul că mărul are poveste lui(nu a lui Adam şi Eva sau Albă ca Zăpada :P ). E un măr original! :)
    Foarte bună ideea blogului.
    d. Stoica: nota 10 pt. Măr!
    bea

    RăspundețiȘtergere